26 lutego 2012

Konkurs "Baw się z Biolanderem i Bianką" - laureaci!

Nadszedł czas wyłonienie laureatów konkursu „Baw się z Biolanderem i Bianką”! Bardzo czekałam na ten moment, bowiem to pierwszy organizowany konkurs na moim blogu.
Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli się bawić się w wykreślankę. Oj, nie było łatwo! Pojawiło się dużo nazw i to do tego francuskich. Trochę kłopotów sprawiły: Laboratoire Gravier, Charme d'Orient oraz Asinerie de Pierretoun. Ale i tak poradziliście sobie rewelacyjne! Piszę poradziliście, a nie poradziłyście, bo do zabawy przyłączył się także jeden mężczyzna!
A oto co następuje:
I nagroda przypadła w udziale Monice S.



II nagroda powędruje do Moniki H.


I teraz mam problem - III nagroda powinna przypaść w udziale Bogdanowi P. Uważam jednak, że zestaw przewidziany jako trzecia nagroda jest zbyt kobiecy jak dla mężczyzny. Z tego powodu postanowiłam dla jedynego mężczyzny biorącego udział w konkursie ufundować nagrodę w postaci trzech mydeł o zapachach, które powinny mężczyznom się spodobać (mydło Marius Fabre o zapachu drzewa sandałowego, mydło Marius Fabre o zapachu werbeny i mydło Labogravier z werbeną, miętą i eukaliptusem). Mam nadzieję, że Bogdan będzie zadowolony.
Zestaw "męskich" mydeł dla Bogdana P.



Takim oto sposobem III nagroda przypadła Basi R.


Basia i Bogdan udzielili odpowiedzi równorzędnych.

Chciałabym móc nagrodzić wszystkie osoby biorące udział w konkursie. Niestety nie jest to możliwe. Nie wszyscy chcieli (lub nie mogli z różnych przyczyn) spełnić łącznie warunki konkursu.
Jako, że to mój pierwszy konkurs znalazły się jeszcze cztery mydełka jako nagrody pocieszenia.
Ze wszystkich otrzymanych zgłoszeń wylosowałam:

Mydło Labogravier ylang-ylang dla Beautyteller.


Mydło Labogravier geranium dla Elżbiety R.


Mydło Labogravier olej arganowy dla Ani.


Mydło Marius Fabre dzika róża dla Mandarynkowej Mamy.


Mam nadzieję, że naturalne kosmetyki spodobają się Wam i że staną się przyczynkiem do stałego ich używania.

Laureatów proszę o przesłanie na adres: naturalna-bianka@o2.pl danych adresowych do wysyłki nagród. Mam nadzieję, że do środy zdążycie.

Fundatorowi trzech głównych nagród, Firmie Biolander, oraz mnie byłoby bardzo miło, gdyby laureaci zechcieli podzielić się wrażeniami ze stosowania otrzymanych kosmetyków pod tą notką lub na Forum.
Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział w zabawie. Jeśli ktoś nie jest laureatem w tym konkursie – już wkrótce kolejna zabawa. Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. świetneeee foto:) gratki dl wygranych

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak sie ciesze!!!! :))) dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Charme d'Orient - ha ha, sama się nad tym zastanawiałam, Bianko, wiesz, że przy okazji przejrzałam dosłownie każdą stronę sklepiku? - bez bicia sie przyznam.

    a Meżczyźnie należą sie gratulacje specjalne, bo naprawdę mało meskiego pierwiastka można spotkać na blogach, a szcególnie tych o naturalnej pielęgnacji. Także plus ogromny;-)

    Gratulacje dla wygranych!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bianko bardzo się cieszę, kiedyś wieczorem usiadłam i zaczęłam sie bawić w Paintcie w wymazywanie literek,nie powiem,że trwało to krótko,troszkę się głowiłam i bardzo mnie cieszy ta wiadomość:-)Dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bianko

    Napisałam recenzję: Mydło Labogravier olej arganowy



    Wybacz, że dopiero teraz, ale chciałam troszke tego mydła poużywac, żeby w ogóle móc coś konkretnego powiedzieć, i zobaczyć co robi ze skórą.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Aniu, że mydełko przypadło Tobie do gustu :) Nie spodziewałam się recenzji i tym bardziej jest mi bardzo miło. Niech służy Tobie jak najlepiej i jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...