9 września 2012

Jeszcze raz o mydle z Aleppo – tym razem w płatkach … czyli o płatkach do prania

Bardzo lubię zapach mydła z Aleppo. Od kilku lat używam tego mydła w higienie całego ciała. Lubię także szampony do włosów na jego bazie. Oczywistym więc staje się, że w moim domu nie może zabraknąć aleppowego mydła przeznaczonego do prania. Wybrałam Płatki mydlane Alep Alepii.
 
 
 
Formuła płatków oparta jest na bazie mydła Alep z Aleppo. Nie zawierają one żadnych substancji zapachowych, żadnych chemicznych środków powierzchniowo czynnych. 100 % mydła z Aleppo i nic więcej. Przez to odpowiednie są dla alergików i osób mających problemy ze skórą. Są hipoalergiczne.
 
 
Płatki mydlane odpowiednie są do prania ręcznego i do prania we wszystkich rodzajach pralek.
Ja używam ich do prania bawełny i lnu. Są idealne do prania bielizny, ręczników i pościeli.
Na pranie w pralce używam 3 łyżek płatków. Rozpuszczam je w gorącej wodzie i wlewam do bębna pralki. Płatki rozpuszczają się bardzo dobrze. Czas rozpuszczania to około 20 minut.
Pranie jest czyste i pachnące. Lubię ten charakterystyczny zapach jaki nadają pościeli. Kojarzy mi się on po prostu z czystością. Jak u babci, ot takie moje wspomnienie pachnącej pościeli z dzieciństwa.
 
 
Płatki piorą bardzo dobrze. Nawet bawełniane dywaniki z łazienki są doprane.
Płatki mydlane mają jeszcze jedna zaletę. Są bezpieczne dla środowiska, nie zawierają detergentów i fosforanów. Płatki zapokowane w szarą papierową torebkę. Prostota i urok.
 
 
Biolander to mój sklep od mydła z Aleppo
Zapraszam na zakupy
Z moim kodem rabatowym ep-0882 - 5 % taniej!
 
 

4 komentarze:

  1. Miałam te płatki i rzeczywiście były bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się trochę boję, czy naturalne środki do prania, będą tak skuteczne jak te chemiczne. Ale chyba muszę się w końcu przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam tych płatków, ale to może być dobry pomysł, jeśli chodzi o pranie ręczne...

    Od dawna piorę w orzechach piorących i płynach Froscha. Naturalne środki piorące jak najbardziej dopierają wszystko. Nie mają wybielaczy optycznych, ale jeśli chodzi o usuwanie brudu - dzialają. ;-) No i nie powodują podrażnień skóry. (To do "nieprzekonanych" :-)).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...