12 lipca 2012

Lato pachnie lawendą ... czyli o mydle lawendowym

Mydła marsylskie oferują niebywałe bogactwo zapachów i barw.
Mnie mydło marsylskie kojarzy się z Prowansją i lawendą. Bardzo lubię lawendę. Z przyjemnością więc sięgnęłam po naturalne perfumowane mydło lawendowe z La Maison du Savon de Marseille.


Lawenda przywodzi na myśl różne skojarzenia – spokój, błogie lenistwo, ciepło, wolno płynący czas. Wielu osobom zapach lawendy nieprzyjemnie kojarzy się z babciną szafą.
Nic bardziej błędnego. Mydło to urzeka pięknym delikatnym zapachem lawendy.


Używa się tego mydła bardzo przyjemnie. Dzięki zawartości oleju arganowego i masła karite mydło to pomaga nawilżyć skórę. Doskonale sprawdza się w higienie całego ciała.
Cóż więcej oczekiwać od prostego naturalnego mydła?

Opakowanie mydła również jest bardzo proste. To tylko tekturowa opaska z logo firmy, nazwą mydła oraz składem. W zupełności wystarczy. Prostota i naturalna łagodna pielęgnacja. To jest najważniejsze.
Sami oceńcie detale na poniższych zdjęciach.



Ogromny wybór pachnących marsylskich mydeł 
znajdziecie w Biolanderze!
Z moim kodem rabatowym ep-0882 – 5 % taniej!
Jest jeszcze jedno miejsce gdzie możecie kupić te wspaniałe mydła.
To sklep Mydło Marsylskie. Zakochacie się w tych mydłach!

7 komentarzy:

  1. musi być cudowne :) ostatnio uwielbiam zapach lawendy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z lawendą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie naturalne mydełka, ja aktualnie mam miodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię lawendowe mydełka kojarzą mi się z wakacjami w ciepłych krajach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lawendowe używam teraz mydełko z the secret soap store też przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio na nie patrzyłam ale w składzie widziałam EDTA! i nie co mnie to zmartwiło:(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...