19 października 2012

Jeśli jutro sobota, to robię pranie ... czyli o organicznym płynie do prania

Sobota to u mnie tradycyjny dzień na pranie. Wiadomo dlaczego. Dzień wolny od pracy zawodowej, to dzień na porządki domowe. Od dawna używam środków czystości dbających o środowisko. Proszkom i płynom do prania postawiłam wysokie wymagania.
Jednym z moich ulubionych jest Organiczny płyn do prania L’Artisan Savonnier.
 
 
Płyn ten służy do prania wszystkich rodzajów tkanin w pralce lub ręcznie w szerokim zakresie temperatur. W płynie tym piorę białe i kolorowe ubrania. Płyn jest delikatny, dla tkanin i rąk (zdarza mi się, że piorę ręcznie). Nie zawiera wybielaczy. Z tego powodu jest dobry do kolorowych tkanin. Jego formuła piorąca została opracowana na bazie olejów roślinnych i cukrów. Nie muszę dodawać, że płyn ten nie zawiera fosforanów, enzymów i syntetycznych barwników. Pachnie bardzo delikatnie, przyjemnie. Zapach uzyskano za sprawą olejków eterycznych.
Na opakowaniu umieszczono dokładną instrukcję, ile użyć płynu w zależności od stopnia zabrudzenia ubrań, które chcemy prać.
 
Butelka jest poręczna, funkcjonalna. Łatwo płyn wlać do odpowiednich przegródek pralki.
 
 
Polecam ten płyn, bo  dba o nasze ubrania i środowisko.
Do nabycia w Biolanderze
Z moim kodem rabatowym ep-0882 – 5 % taniej!
 

6 komentarzy:

  1. Ten co Ty masz jeszcze nie miałam. Na chwilę obecną używam "ALEPIA, żel do prania ultra koncentrat jaśmin" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada fajnie, ja sie zastanawiam co lepsze... To czy kasztany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kasztanach piorę tylko ciemne rzeczy. A w płynie tym z powodzeniem można prać białe ubrania.

      Usuń
  3. Aktualnie używam orzechów piorących, jednak nie spełniają moich oczekiwań w 100% dlatego zastanawiam się nad alternatywą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piorę w orzechach, ale nie wszystko. Orzechy u mnie sprawdzają się do ciemnych ubrań.

      Usuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...