25 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce


Do włosowych wyznań zachęciły mnie Sandra oraz Naturalnie :)

Dziękuję Wam dziewczyny za zaproszenie do zabawy. Warto zatrzymać się nad takimi pytaniami.
 
 
Zasady:

- odpowiedzieć na 13 pytań

- otagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)

- podziękować nominującemu na jego blogu

 

1. Twój naturalny kolor włosów?

Blond

2. Twój obecny kolor włosów?

Blond – niezmiennie, ciemnieją odrobinę jesienią i zimą

3. Aktualna długość Twoich włosów?

Raczej krótkie, zakrywają mi uszy.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?

Taką jaka mam najbardziej mi odpowiada. I najlepiej w takiej długości mi do twarzy.

5. Jak często podcinasz końcówki?

Co 6 tygodni.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?

Falowane. W dzieciństwie były kręcone. Sama się pozbawiłam loczków aniołka. Nie mogę tego odżałować.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?

Mam problem, aby to ustalić. A same moje włosy nie chcą mi tego powiedzieć ;)

8. Jakie są Twoje włosy (normalne, przetłuszczające się, suche, itp)?

Mieszane. Końce są suche, a u nasady głowy lubią się przetłuszczać.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Włosy myję co drugi dzień. Przed myciem, na noc, nakładam olej kokosowy lub olej monoi. Moje włosy najbardziej go lubią. Czasem w końce wcieram olej arganowy. Potem myję włosy naturalnymi szamponami. Bardzo często wybieram szampony na bazie mydła alep. Takie mycie wymaga zastosowania płukanki octowej. Na koniec na kilka minut nakładam balsam. Włosy niestety suszę suszarką i układam szczotką.

10. Czego nie lubią Twoje włosy?

Staram się dawać im to co lubią. Nie używam lakierów.

11. Co lubią Twoje włosy?

Moje włosy uwielbiają olej kokosowy i monoi oraz płukanki octowe.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?

Rozpuszczone włosy.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, to co by powiedziały?

Moje włosy powiedziałyby, że zadowolone są z nowej Rowenty. Ale dobrze by było wprowadzić dzień bez lokówki.

+14 (pytanie opcjonalne) Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?

Od dawna, kilka lat.
 
Prawie wszystkie dziewczyny już pisały o swoich włosach. Stram się wyłowić te, które nie podzieliły się jeszcze swoimi wyznaniami.
Do zabawy zapraszam:

Autorkę bloga http://siempre-la-belleza.blogspot.com/ - specjalistkę w dziedzinie włosów


 

7 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie, ale ja już odpowiedziałam na ten tag:) http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/10/prestige-cosmetics-zote-patki-pod-oczy_23.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się pozbyłaś loczków aniołka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod pytanie... jakim cudem?:(

      Usuń
    2. Dawno, dawno temu ... kiedy miałam dwa latka chwyciłam za nożyczki i bawiłam się we fryzjerkę. Obcięłam sobie włosy na zapałkę :( Potem loczki już nie odrosły :((((((((((

      Usuń
  3. Bianko, odpisz proszę na mojego maila. Pozdrawiam. Paweł

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...