30 października 2012

"Zmysłowe ciało" ... czyli kobieca lektura obowiązkowa

Czytając różne blogi traktujące o kosmetykach zobaczyłam książkę, która wyjątkowo mnie zainteresowała. Szczęścia w konkursach, rozdaniach i tym podobnych zabawach nie mam, więc książkę postanowiłam kupić. I nie żałuję.
 
 
Autorki, Hanna Łopuchow i Monika Jucewicz, książkę tę adresują do „pięknej, mądrej i wrażliwej współczesnej kobiety, która ceni estetykę swojego życia”.
 
 
„Zmysłowe ciało” traktuje o naturalnej pielęgnacji. „Naturalna pielęgnacja ciała sięga po metody znane i sprawdzone, jest niezależna od sezonowych mód, które równie szybko przemijają, jak przychodzą”.
 Książkę podzielono  na pięć rozdziałów.
 
Piękne, wysmakowane  fotografie są atutem tej książki.
 
 
Czytam tę książkę z wielką przyjemnością. Autorki dzielą się ogromną wiedzą przyrodniczą i kosmetyczną.
Która z nas nie boryka się ze stresem?
 
 
Każda z kobiet z pewnością znajdzie coś dobrego dla siebie.
Oto rada na obecny, słotny czas.
 
Mnie najbardziej urzekła sentencja:
 
W niej zawiera się cała filozofia życia w zgodzie z naturą.
Książka ta powinna znaleźć się w każdej kobiecej biblioteczce. Uczy jak być piękną, mimo, iż nie zawsze spełniamy wszystkie normy przyjętego kanonu urody. Wspaniała lektura na jesienne długie wieczory, a rady w niej zawarte ... na całe życie.
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Ja już niebawem będę cieszyć się tą książką. Wygrałam u Agathy RueDeLaPrada. Już nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę książkę na którymś blogu, już nie pamiętam na którym. Będę musiała rozejrzeć się za nią po księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę miała chwilę wolnego czasu, to się za nią rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna :) muszę kiedyś po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca książka. Na pewno warto ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej cenie kupiłaś książkę? Zastanawiam się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam w antykwariacie za 19zł. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...