11 maja 2012

TAG: 11 pytań

Lubię Tagi i z chęcią na nie odpowiadam. Dotarł i do mnie TAG: 11 pytań. W dwóch wersjach.
Od Yummy Mummy Autorki bloga http://www.attilblog.blogspot.com/
i Sandry Autorki bloga www.naturaiuroda.blogspot.com



ZASADY:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Taggera odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.

2.Następnie wybierasz 11 osób, które otagujesz i zamieszczasz linki do nich.

3.Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane przez Ciebie.

4. Powiadom osoby przez Ciebie wybrane, że zostały otagowane.

5. Dawaj taga osobom, które jeszcze go nie miały. 

Oto zestaw pytań od Yummy Mummy.

1. O jakiej porze dnia zwykle piszesz nowe posty?
Najczęściej piszę wieczorami. Cisza, spokój.

2. Czy przygotowujesz się wcześniej do tworzenia nowych notek?
Tak. Zdjęcia powstają najwcześniej. W zależności czego dotyczy post, przygotowuję się merytorycznie. Czytam o aktywnych składnikach kosmetyku, firmie itd. Zdarza się, że powstają tylko zdjęcia, a notka po kilku tygodniach.

3. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Nie mam takiego.

4. Co powoduje, że zaglądasz na inne blogi (np. tematyka, znasz autora itp.?)
Zaglądam na blogi urodowe, szczególnie te o naturalnych kosmetykach.  Kulinarne inspirują mnie. Lubię także blogi literackie. Nie znam osobiście żadnej autorki bloga. Chyba, że nie wiem, o tym, że pisze bloga.
5. Jaki jest Twój ukochany kosmetyk?
Mydło Aleppo a Alepii. Najlepsze na świecie!

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Musiałabym wymienić kilka pozycji. Racej skłaniam się ku autorom.

7. Jakie trzy rzeczy zawsze nosisz przy sobie?
Kosmetyczka, kluczyki do samochodu i klucze do biura.

8. Czy masz ulubiony trik urodowy?
Nic mi nie przychodzi do głowy.

9. Który z zakupionych przez Ciebie kosmetyków uważasz na największy bubel?
Na szczęście od lat nie trafiłam na bubel :)

10. Jaki masz sposób na zmęczenie i gorszy nastrój?
Pachnąca kąpiel

11. Jakie miejsce na świecie chciałabyś zobaczyć?
Ciągnie mnie na Bliski Wschód.  Jordania i Petra.


Oto zestaw pytań od Sandry


1. Czy używasz kosmetyków naturalnych? Jeśli tak,  to co Cię do tego skłoniło?
Od dawna używam kosmetyków naturalnych. Mój wybór jest konsekwencją mojego stylu życia blisko natury.

2. Który z kosmetyków naturalnych najbardziej lubisz i cenisz?
Mydło z Aleppo.


3. Czy masz jakieś zwierzę lub zwierzęta?
2 kotki i kocura. Do tego dochodzą sikorki buszujące w ogrodzie i trzmiele, z którymi staram się żyć w przyjaźni. Oczywiście na koty mam jakiś wpływ. Marzy mi się koza.

4. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
Wszystkie. Uwielbiam tulipany, róże i piwonie.


5. W jakim województwie mieszkasz?
Pomorskie

6. Jaki rodzaj muzyki lubisz najbardziej?
Nie ma jednego ulubionego gatunku muzyki, który lubię słuchać.


7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna. Przyroda budzi się do życia.


8. Na wakacje wolisz wyjechać w góry czy nad morze?
Już dawno nie byłam na wakacjach. Lubię i góry i morze. Nad morze mam nawet dość blisko.


9. Czy zdarza Ci się samej robić kosmetyki? Jeśli tak, to jakie?
Raczej nie robię sama kosmetyków. Komponuję tylko olejki do masażu.


10. Czy w swoim domu używasz ekologicznych środków czystości?
Oczywiście.


11. Czy dużo czasu poświęcasz na prowadzenie swojego bloga?
Poświęcam dużo czasu mojemu blogowi. Zdjęcia, notki, merytoryczne podstawy recenzji. Średnią trudno wyliczyć. Czasami to 2 godziny dziennie, a czasami więcej.

Myślę, że odpowiedzi pozwalają bardziej mnie poznać. Na mnie ten TAG chyba się kończy. Widzę, że wszystkie dziewczyny już odpowiedziały na swoje 11 pytań, a nawet więcej.

4 komentarze:

  1. O, jesteś z Pomorza :) To tak jak ja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na zaproszenie do TAGu. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lubię TAGi. Nie zawsze odpowiadam na nie natychmiast. Odpowiadam jednak zawsze. Jest to szansa na to, abyśmy lepiej się poznawały. Zapraszam na mój wiosenny konkurs.

      Usuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...