10 czerwca 2012

Urok dzikiej róży ... czyli prowansalskie mydło eglantine

Mydła prowansalskie oferują niebywałe bogactwo zapachów i barw. Nie każdemu bowiem do gustu przypadnie klasyczne marsylskie mydło surowe w swojej formie. Duża kostka pewnie nie zachęca do stosowanie. Nie pozbawiajmy się jednak radości ze stosowania dobrych naturalnych mydeł. Rozwiązaniem dla tych wszystkich, który cenią i lubią naturalne perfumowane mydła są te, które oferuje La Maison du Savon de Marseille.
Oferta mydeł tej firmy jest bardzo bogata. Każdy znajdzie jakieś mydełko dla siebie.

Uwielbiam różane zapachy. Czas kiedy zakwita dzika róża sprawił, że jej delikatny urok postanowiłam przenieść do ... łazienki.


Dzisiaj chciałambym Wam przedstawić mydło dzika róża (eglantine).
Mydło to najpierw urzeka pięknym kwiatowym zapachem. Zapach jest słodki, lekko pudrowy.
Potem zachwyca delikatną kremową pianą powstającą w kontakcie z wodą Używa się tego mydła bardzo przyjemnie. Dzięki zawartości oleju arganowego mydło to pomaga nawilżyć skórę. Doskonale sprawdza się w higienie całego ciała.


Zanim po nie sięgnęłam było ozdobą ułożonych ręczników w łazience. Roztaczało swoją słodką woń wnosząc do łazienki sielską atmosferę. Mydła prowansalskie podobają mi się jeszcze z jednego względu. Tłoczone na nich aplikacje mówią więcej niż etykieta z opisem.


Ogromny wybór pachnących prowansalskich mydeł 
znajdziecie w Biolanderze!
Z moim kodem rabatowym ep-0882 – 5 % taniej!

Jest jeszcze jedno miejsce gdzie możecie nabyć te wspaniałe mydła.
Zakochacie się w tych mydłach!


12 komentarzy:

  1. Oj ja też uwielbiam zapach róży. Czasem dodawałam płatki róży do kąpieli, ale niestety teraz nie mam jak:/ A mydło z pewnością kiedyś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego mydełka, ale wyobrażam sobie, że pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mydło, wielbię róże. :) A co ciekawego ma w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłąd sobie darowałam, gdyż pisałam już o mydłach tej marki. Oparte jest na oleju palmowym. Wzbogacone jest olejem arganowym. Skład nie jest wymyślny, ot proste prowansalskie mydełko :)

      Usuń
  4. zapach na pewno ma cudowny ;)
    zastanawiam się już od dłuższego czasu jakie mydełko wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam także swoje różane mydełko :) Od kilku dni - Barwy Harmonii Rose - Barwa Laboratorium

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przerzucam się niebawem właśnie na mydła. Narazie w pielęgnacji skóry atopowej dziecka, a za chwilę i mojej :) Oferta jest bardzo bogata i naprawdę można w dobrej cenie kupić mydło.

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam mydełko tej firmy w starej mydlarni, tylko ma ciemną barwę, jeszcze go nie odpakowałam bo czeka na swoją kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naturalne (kwadratowe) mydło można łatwo pokroić na kilka mniejszych :)
    Polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie... Będzie mi miło przeczytać. Jeśli chcesz zapytać - pytaj. Chętnie odpowiem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...